ثبت شرکت تجهیزات پزشکی دبی

ثبت شرکت تجارت تجهیزات پزشکی در دبی

ثبت شرکت تجهیزات پزشکی در دبی یکی از بهترین راه ها برای مهاجرت به این کشور می باشد. صنعت تجهیزات پزشکی یکی از صنایع حیاتی و پویایی است که به دلیل پیشرفت های علمی و فناوری، همواره در حال رشد و توسعه بوده  و تقاضا برای این تجهیزات روزانه در حال گسترش است.

تامین تجهیزات پزشکی با کیفیت و استاندارد میتواند نقش مهمی در ارتقاء خدمات بهداشتی و درمانی یک کشور داشته باشد. به همین دلیل تاسیس یک شرکت تجاری تجهیزات پزشکی می تواند فرصت بسیار ارزشمندی برای سرمایه گذاران و علاقه مند به این شاخه باشد.

در کشور ایران نیز با گسترش کلینیک ها و مراکز درمانی و بهداشتی، تقاضا برای تجهیزات به روز و مدرن بالا رفته اما متاسفانه با وجود تحریم ها امکان تامین مستقیم این تجهیزات از شرکت های معتبر دنیا وجود نداشته و این امر توسط دلالان و شرکت های واسطه انجام می گیرد.

ثبت شرکت تجارت تجهیزات پزشکی در امارات

کشور امارات به عنوان یکی از پر رونق ترین و پویاترین مراکز تجاری جهان، مکانی مناسب برای تاسیس شرکت های تجاری و اللخصوص ثبت شرکت تجارت تجهیزات پزشکی در دبی می باشد.

شهر دبی با وجود زیر ساخت های پیشرفته، سیاست های سرمایه گذاری، موقعیت استراتژیک و اصلاحیه های قوانین خود در سال های اخیر در راستای حمایت از کسب و کارهای نوپا، یکی از بهترین مقاصد برای تاسیس یک شرکت تجارت تجهیزات پزشکی بوده که افراد علاقه مند به این شاخه با حداقل مدارک و سرمایه میتوانند این بیزینس پر سود و حرفه ای را در شهری بین الملل راه اندازی کنند.

در ادامه این مقاله، مراحل و الزامات ثبت شرکت تجارت تجهیزات پزشکی در دبی به طور جامع مورد بررسی قرار می گیرد.

 

اهمیت ثبت شرکت تجارت تجهیزات پزشکی در دبی

  • دسترسی به بازارهای بین الملل: دبی به عنوان یکی از مراکز تجاری بین الملل مکانی مناسب برای دسترسی به بازارهای جهانی می باشد. ثبت شرکت تجارت تجهیزات پزشکی در دبی میتواند بهره مندی از این بازارها و گسترش فعالیت های تجاری بین المللی کمک کند.
  • سیاست های سرمایه گذاری: دولت دبی سیاست های سرمایه گذاری مطلوب و امکانات مالی مناسبی را برای سرمایه گذاران خارجی فراهم کرده است. این شرایط موجب شده که ثبت یک شرکت تجارت تجهیزات پزشکی در این شهر، با فرآیند سریع و کمترین هزینه صورت بگیرد.
  • زیرساخت های پیشرفته فناوری: دبی به عنوان یکی از شهرهای پیشرفته جهان با زیر ساخت های فناوری پیشرفته و سیستم های حمل و نقل مدرن، محیط مناسب برای توسعه انواع کسب و کاربوده و ثبت شرکت در دبی می تواند به کار آفرینان امکان دسترسی به فناوری های پیشرفته و ارتباط با شرکت های بزرگ دنیا را بدهد.

مدارک مورد نیاز ثبت شرکت تجارت تجهیزات پزشکی در دبی

مدارک مورد نیاز برای ثبت شرکت و دریافت اقامت دبی

ثبت شرکت تجارت تجهیزات پزشکی در دبی پروسه ای بی دردسر بوده و با حداقل مدارک میتوان شرکت بین المللی خود را ثبت و اقامت دبی و حساب بانکی بین الملل را دریافت کرد.

مدارک مورد نیاز برای ثبت شرکت در دبی عبارت اند از:

  • اسکن پاسپورت
  • عکس پرسنلی جدید
  • ویزای توریستی دبی
  • اسکن شناسنامه

تنها با استفاده از این 4 مدرک اصلی میتوانید در 7 روز کاری شرکت خود را در دبی به ثبت رسانده و از مزایای این بازار پویا بهره مند شوید.

 مراحل راه اندازی کسب و کار در دبی

باید بگوییم که راه اندازی بیزینس در دبی بسیار ساده و سریع می باشد. شما تنها با کمک وکلای حقوقی و کارشناسان ایمیگلو مستقر در دبی و با ارائه اسکن پاسپورت، اسکن ویزای توریستی و عکس پرسنلی میتوانید بصورت غیر حضوری ظرف مدت 3 روز شرکت خود را در دبی به ثبت رسانده و جهت اخذ اقامت طی یک سفر 5 روزه به دبی اقامت خود را دریافت کنید.

 

  • مرحله 1: با کارشناسان دولتی دبی مشورت کنید.

راه اندازی یک کسب و کار در دبی نیازمند بررسی تخصصی شرایط شما و ارائه مشاوره ای حرفه می باشد که این امر توسط کارشناسان ایمیگلو امکان پذیر است. ایمیگلو طبق تخصص شما بهترین پیشنهادات بیزینسی را ارائه میدهیم و در مسیر موفق شما در دبی شمارا همراهی خواهیم کرد.

 

  • مرحله 2: ساختار و حوزه قضایی کسب و کار را انتخاب کنید.

قدم بعدی برای ثبت شرکت تجارت تجهیزات پزشکی در دبی، انتخاب نوع ساختار شرکت و حوزه قضایی کسب و کار است. انواع مختلفی وجود دارد، از جمله مالکیت انحصاری و شرکت های با مسئولیت محدود (LLC)، در حالی که شما می توانید یک منطقه آزاد یا منطقه اصلی دبی را برای ثبت شرکت خود انتخاب کنید.

 

  • مرحله 3: فعالیت های مجاز را انتخاب کنید.

در امارات متحده عربی، یک شرکت فقط می تواند فعالیت های تجاری منتخب خود را همانطور که در مجوز تجاری آن مشخص شده است انجام دهد.
هر گونه انحراف از این امر به طور بالقوه می تواند مجازات های شدیدی را از سوی مقامات دولتی به دنبال داشته باشد.
با بیش از 2000 فعالیت تجاری برای انتخاب، بسیار مهم است که فعالیت های تجاری صحیح را برای مجوز تجارت خود انتخاب کنید. با مشورت با کارشناسان ایمیگلو، می توانید اطمینان حاصل کنید که فعالیت های تجاری مناسب برای شرکت تجهیزات پزشکی شما انتخاب شده است.

 

  • مرحله4: پروسه ی ثبت شرکت در دبی را تکمیل و اقامت خود را دریافت کنید.

پس از تکمیل مدارک شرکت شما به طور کامل به ثبت رسیده و شما میتوانید جهت اخذ اقامت دوساله ی قابل تمدید دبی اقدام و کسب و کار پر سود خود را در دبی راه اندازی کنید.

پس از دریافت اقامت، کارشناسان ایمیگلو شما را برای افتتاح حساب بانکی معتبر و دریافت کارت بانکی و دسته چک دبی بطور رایگان راهنمایی خواهند کرد و طی جلساتی در مسیر کسب و کارتان اطلاعات مفیدی را به شما ارائه می دهیم.

ثبت شرکت تجارت تجهیزات پزشکی در دبی برای مهاجرت

چطور میتوان یک کسب و کار بین الملل در دبی راه اندازی کرد؟

برای شروع یک بیزینس پرسود و حرفه ای در دبی تنها کافیست یک جلسه مشاوره رایگان با کارشناسان شرکت خدمات دولتی ایمیگلو مستقر در دبی انجام دهید. در این جلسه ضمن بررسی شرایط شما و میزان سرمایه ی در نظر گرفته شده برای بیزینس، بهترین پیشنهادات را دریافت خواهید کرد و در صورت نهایی شدن تصمیم به دعوت ایمیگلو با یک ویزای توریستی رایگان به دبی خواهید آمد و مراحل استارت بیزینس خود را شروع خواهید کرد.

در نظر داشته باشید که در صورت ثبت شرکت در دبی شامل ویزای اقامت دبی برای خود و خانواده خواهید شد.

 

 

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *