تجهیزات دیجیتال اول دنتال - اسکنر داخل دهانی

تجهیزات دیجیتال اول دنتال – اسکنر داخل دهانی

تجهیزات دیجیتال اول دنتال – اسکنر داخل دهانی یکی از بهترین و کاربردی ترین تجهیزات دندانپزشکی است که بسیار مورد توجه دندانپزشکان و تکنسین های دندانپزشکی قرار گرفته است.

مجموعه اول دنتال یکی از ارائه دهندگان تجهیزات دندانپزشکی و همچنین انواع برند اسکنر داخل دهانی در ایران می باشد.

در ادامه با این دستگاه و همچنین روش تهیه آن با بهترین قیمت آشنا می شوید.

تجهیزات دیجیتال – اسکنر داخل دهانی

اسکنر داخل دهانی ابزاری است که برای ثبت تصویر دیجیتالی سه بعدی بسیار دقیق از دندان های بیمار استفاده می شود.

این کار با پرتاب کردن یک منبع نور (یا لیزر یا نور ساختاریافته) روی بافت ‌های داخل دهانی و قوس‌ های دندانی، از جمله دندان‌ های آماده شده و بدنه ‌های اسکن ایمپلنت عمل می ‌کند.

سپس تصاویر گرفته شده توسط حسگرهای تصویربرداری توسط نرم افزار تخصصی پردازش می شود تا یک نمایش دیجیتالی سه بعدی از آناتومی بیمار ایجاد شود.

این امر نیاز به مواد قالب گیری فیزیکی سنتی را که می تواند برای بیماران ناخوشایند باشد و مستعد عدم دقت باشد؛ از بین می برد.

اسکنرهای داخل دهانی اول دنتال

مزایای خرید اسکنر داخل دهانی از مجموعه اول دنتال

خرید از فروشنده معتبر و با سابقه بسیار برای خریدار سودمند خواهد بود. در هنگام خرید اسکنر داخل دهانی، داشتن یک مشاور مجرب و قابل اعتماد یک نکته مهم است.

مجموعه اول دنتال به عنوان یک مشاور قبل از خرید می تواند پشتیبانی، آموزش و کمک فنی بهتری در مقایسه با کانال های دیگر ارائه دهد.

برای یک فروشنده معتبر بسیار مهم است تا اطمینان حاصل کند که مشتری به عنوان یک دندانپزشک، می تواند به طور مؤثر از این فناوری استفاده کند و مزایای آن را به حداکثر برساند.

دیگر مزایای تهیه اسکنر داخل دهانی از مجموعه اول دنتال به عنوان معتبرترین مجموعه ارائه دهنده این دستگاه، شامل ارائه آموزش کامل، آموزش مداوم، و پشتیبانی فنی پاسخگو برای حل هر گونه مشکلی است که ممکن است ایجاد شود.

افزایش کارایی و سودآوری

اسکنرهای داخل دهانی خریداری شده از یک فروشنده با سابقه طولانی و معتبر می تواند به افزایش کارایی و سودآوری مطب دندانپزشکی کمک کند.

این اسکنرها می‌ توانند نیاز به مواد قالب‌ گیری فیزیکی را از بین ببرند، خطای اسکن و ساخت را کاهش دهند و با فعال کردن ارسال ‌های دیجیتالی مستقیم به آزمایشگاه، جریان کار را ساده ‌تر و سریع تر کنند.

اسکنرهای قابل اعتماد با ضبط تصاویر با کیفیت بالا همچنین می توانند احتمال خطا را کاهش دهند و در زمان و هزینه ترمیم صرفه جویی کنند.

مزیت اسکنر داخل دهانی برای بیمار

اسکنرهای داخل دهانی در مقایسه با روش ‌های سنتی برداشت، تجربه راحت ‌تر و دلپذیرتری را برای بیماران فراهم می ‌کنند.

بیماران می توانند از آسانی و سرعت فرآیند اسکن لذت ببرند زیرا از استفاده از مواد قالب گیری نامرتب که می تواند باعث تهوع شود، اجتناب می کند.

این می تواند منجر به افزایش رضایت بیمار و احتمال رجوع مجدد وی و همچنین جذب افراد دیگر شود.

گردش کار دیجیتال یکپارچه

اسکنر داخل دهانی به طور یکپارچه با سایر فناوری های دیجیتال در عمل، مانند تصویربرداری CBCT و نرم افزار CAD / CAM ادغام می شود.

این امر باعث می شود تا دندانپزشک برای یک گردش کار واقعاً دیجیتالی از تشخیص و برنامه ریزی درمان تا ساخت ترمیم نهایی اطمینان حاصل کند.

ادغام اسکنر با سایر ابزارهای دیجیتال می تواند برنامه ریزی درمان، آموزش بیمار و کارایی کلی را افزایش دهد.

به طور خلاصه، خرید یک اسکنر داخل دهانی از یک مجموعه معتبر و اصلی می ‌تواند پشتیبانی بهتری ارائه دهد؛ کارایی و سود آوری بیشتری داشته باشد؛ تجربه بیمار را بهبود بخشد و گردش کار دیجیتالی یکپارچه ‌تر را ایجاد کند.

مزایای اسکنر داخل دهانی اول دنتال

مزایای استفاده از منبع نور برای ثبت تصاویر دیجیتالی سه بعدی

یک منبع نور، مانند لیزر یا نور ساختار یافته، مستقیماً بر روی سطح دندان پخش می شود که نیاز به اسکن دارد.

این منبع نور به اسکنر اجازه می دهد تا تعداد زیادی از نقاط داده را ضبط کند (به عنوان مثال، اسکنر Cadent iTero 100000 نقطه نور لیزر قرمز را می گیرد) و تصاویر فوکوس کاملی را در عمق های کانونی متعدد ساختار دندان به دست آورد.

استفاده از منبع نور، اسکنر را قادر می‌ سازد تا به سرعت و با دقت تصویر دیجیتالی کاملی از دندان‌ ها و ساختارهای اطراف را ثبت کند.

فناوری اسکن مبتنی بر نور، نیاز به برداشت ‌های فیزیکی نامرتب را از بین می ‌برد و راحتی بیمار را به همراه دارد.

برداشت های دیجیتالی گرفته شده با یک منبع نور را می توان فوراً بر روی صفحه کامپیوتر بازبینی کرد و به دندانپزشک اجازه می دهد تا قبل از ارسال داده ها به آزمایشگاه، تنظیمات لازم را انجام دهد.

به طور کلی، روش اسکن مبتنی بر نور یک مزیت کلیدی سیستم‌ های قالب‌ گیری دیجیتال در مقایسه با روش‌های قالب ‌گیری فیزیکی سنتی است؛ زیرا امکان ثبت سریع ‌تر، دقیق ‌تر و راحت‌ تر از دندان ‌های بیمار را فراهم می ‌کند.

 

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *