هزینه لیفت صورت در ایران

هزینه لیفت صورت در ایران و مقایسه با کشورهای همسایه

امروزه جوانسازی پوست از طریق لیفت صورت بسیار مورد توجه افراد قرار گرفته است و هرساله میلیون ها نفر در دنیا متقاضی عمل لیفت صورت برای بهبود ظاهر پوست خود هستند.

هزینه ی عمل لیفت صورت در کشورهای مختلف ، با توجه به روش ها و متدهایی که توسط پزشک متخصص زیبایی استفاده می شود متفاوت است.

باید به این نکته اشاره کنیم که هزینه لیفت صورت به تعداد قسمت هایی که جراحی برروی آن ها انجام می شود بستگی دارد. همچنین هزینه ی هریک از روش هایی که انجام می شود با یکدیگر فرق دارد.

ما در این مطلب به بررسی هزینه لیفت صورت در ایران و مقایسه با کشورهای همسایه می پردازیم.

لیفت صورت چیست ؟

جراحی لیفت صورت که با نام ریتیدکتومی نیز شناخته می شود، یک عمل زیبایی است که هدف آن کاهش علائم پیری در صورت و گردن است. این شامل سفت کردن ماهیچه های صورت و گردن و برداشتن پوست اضافی برای ایجاد ظاهری جوان تر است.

این جراحی معمولاً افتادگی پوست، چین و چروک و چین‌های صورت را هدف قرار می‌دهد و همچنین ممکن است از دست دادن توان عضلانی در قسمت پایین صورت و گردن را نیز برطرف کند. این روش توسط یک جراح پلاستیک انجام می شود و می تواند برای رفع نیازهای فردی و نتایج دلخواه تنظیم شود. نتایج لیفت صورت می تواند چندین سال باقی بماند، اما روند طبیعی پیری در طول زمان ادامه خواهد داشت.

هزینه لیفت صورت در ایران

هزینه لیفت صورت در ایران و کشورهای همسایه

هزینه لیفت صورت در ایران بسته به عوامل مختلفی مانند روش خاص، تجربه جراح و محل کلینیک می تواند متفاوت باشد. جراحی لیفت صورت یک عمل حساس است که تنها توسط یک جراح ماهر می تواند به بهترین شکل انجام شود.

هزینه جراحی لیفت صورت بستگی به نوع و پیچیدگی فرآیند جراحی دارد. ممکن است فرد نیاز به لیپوساکشن صورت، تزریق چربی و … داشته باشد که هزینه دقیق آن تنها در یک جلسه مشاوره و با معاینه در مطب پزشکان زیبایی صورت در ایران مشخص می شود.

به طور کلی هزینه لیفت صورت در ایران از 1000 تا 5000 دلار متغیر است. با این حال، توجه به این نکته مهم است که این فقط یک تخمین تقریبی است و هزینه واقعی بر اساس شرایط فردی می‌تواند بیشتر یا کمتر باشد. توصیه می شود با یک جراح ماهر و متخصص مشورت کنید و در مورد نیازها و انتظارات خاص خود صحبت کنید تا برآورد دقیقی از هزینه داشته باشید.

میانگین هزینه ی لیفت صورت در ترکیه حدود 3500 تا کمی بیش از 5000 دلار است. با این حال، هزینه کل به تجربه و محبوبیت جراح و پیچیدگی عمل آن ها و سایر عوامل بستگی دارد.

متوسط ​​هزینه جراحی لیفت صورت در دبی می تواند از 7000 درهم تا 18000 درهم باشد. این رقم بدون بهره و بدون هزینه اضافی هستند.

هزینه جراحی لیفت صورت در هند نیز بسته به نوع عمل متفاوت است. هزینه از 120227 روپیه (1500 دلار) تا227520 (2762 دلار) می باشد.

هزینه لیفت صورت در ایران

روش های جراحی لیفت صورت

بهترین روش جراحی لیفت صورت بسته به نیازهای خاص و نتایج مورد نظر فرد متفاوت است. با این حال، چندین تکنیک رایج وجود دارد که موثر در نظر گرفته می شوند و نتایج طولانی مدتی را ارائه می دهند. برخی از پرکاربردترین تکنیک ها و تغییرات فیس لیفت عبارتند از:

لیفت صورت سنتی:

این روش شامل ایجاد برش هایی در امتداد خط مو و پشت گوش برای برداشتن پوست اضافی و سفت شدن بافت های زیرین است. افتادگی پوست و چین و چروک های عمیق در ناحیه میانی صورت و گردن را برطرف می کند.

مینی لیفت صورت:

این روش نسبت به لیفت صورت سنتی کمتر تهاجمی است و برای بیمارانی با حداقل علائم پیری مناسب است. این شامل برش‌های کوچک‌تری است و بر رفع چین و چروک و خطوط موجود در قسمت انتهایی صورت تمرکز دارد.

لیفت صورت آندوسکوپی:

در این روش از یک دوربین کوچک و ابزارهای تخصصی برای انجام این عمل از طریق برش های کوچک استفاده می شود. در مقایسه با جراحی لیفت صورت سنتی کمتر تهاجمی است و به زمان بهبودی کوتاه تری نیاز دارد.

لیفت با نخ:

این روش غیر جراحی شامل قرار دادن نخ های قابل حل در زیر پوست برای لیفت و سفت کردن نواحی افتادگی است. در حالی که زمان بهبودی سریع تری را ارائه می دهد، نتایج به اندازه لیفت صورت جراحی ماندگار نیستند.

هزینه لیفت صورت در ایران

لیفت صورت با انتقال چربی:

این روش لیفت صورت را با پیوند چربی ترکیب می کند، جایی که چربی از سایر نواحی بدن جمع آوری شده و به صورت تزریق می شود تا حجم را بازیابی کند و خطوط را بهبود بخشد.

مشورت با جراح پلاستیک مجرب و با تجربه برای تعیین مناسب ترین روش برای نیازهای خاص شما ضروری است، زیرا آنها ساختار صورت، وضعیت پوست و اهداف زیبایی شناختی شما را ارزیابی می کنند تا بهترین روش را توصیه کنند.

نحوه محاسبه هزینه لیفت صورت در سال 1402

همان طور که گفته شد هزینه لیفت صورت  به عوامل مختلفی بستگی دارد که در این جا به مهم ترین آن ها  اشاره  می کنیم :

  •  کلینیک یا بیمارستانی که عمل در آن انجام می شود، برروی هزینه بسیار تاثیر دارد.
  • هر چقدر که پزشک تجربه و مهارت بالایی داشته باشد به همان مقدار هزینه بالاتری را برای عمل دریافت خواهد کرد.
  • هزینه این عمل در شهرهای بزرگی مثل تهران در مقایسه با شهرستان کمی متفاوت تر خواهد بود.
  • به منظور انجام لیفت صورت لازم است تا حتما قبل از هر چیزی آزمایشات لازم پزشکی را انجام دهید که انجام هر یک از آن ها برروی هزینه عمل بسیار تاثیر می گذارد.
  • برای انجام لیفت صورت لازم است تا بیمار تحت بی هوشی عمومی یا بی حسی موضعی قرار بگیرد که نوع بی هوشی هم برروی هزینه لیفت تاثیر دارد.

هزینه لیفت صورت در ایران

مراحل انجام جراحی لیفت صورت

جراحی لیفت صورت که به عنوان ریتیدکتومی نیز شناخته می شود، توسط جراح پلاستیک انجام می شود. این روش معمولاً تحت بیهوشی عمومی یا بی حسی موضعی همراه با آرامبخش انجام می شود. مراحل انجام جراحی لیفت صورت به شرح زیر است:

  1.  بیهوشی: جراح بیهوشی عمومی یا بی حسی موضعی همراه با آرامبخش را برای اطمینان از راحتی بیمار در طول عمل تجویز می کند.
  2.  برش ها: جراح برش هایی را در نواحی نامشخص مانند خط مو یا پشت گوش ایجاد می کند تا جای زخم قابل مشاهده را به حداقل برساند. طول و الگوی برش ها بسته به نتیجه مورد نظر و تکنیک جراح ممکن است متفاوت باشد.
  3.  جداسازی پوست: جراح با دقت پوست را از بافت زیرین شامل ماهیچه ها و چربی جدا می کند تا به ساختارهای صورت دسترسی پیدا کند.
  4.  تغییر موقعیت بافت و عضله: ماهیچه های زیرین صورت سفت می شوند و هر چربی اضافی ممکن است برای بهبود کانتور صورت کوتاه یا تراشیده شود. جراح همچنین ممکن است بافت های عمیق تر را تغییر مکان دهد تا ظاهری جوان تر را بازیابی کند.
  5.  لایه برداری مجدد پوست: پوست مجدداً روی خطوط صورت تغییر شکل داده می شود و هر گونه پوست اضافی برداشته می شود. جراح مراقبت می کند که ظاهری طبیعی و صاف داشته باشد.
  6. بسته شدن برش: برش ها با بخیه بسته می شوند. جراح همچنین ممکن است از چسب های پوستی یا چسب بافتی برای کمک به روند بهبود و به حداقل رساندن جای زخم استفاده کند.
  7. مراقبت های بعد از عمل: صورت بیمار به طور معمول برای کاهش تورم و حمایت از بافت های بهبود یافته بانداژ می شود. لوله های زهکشی ممکن است برای حذف مایع اضافی و جلوگیری از تجمع مایع وارد شود.

تکنیک های خاص مورد استفاده در جراحی لیفت صورت بسته به اهداف فرد، تخصص جراح و پیچیدگی مورد می تواند متفاوت باشد. برای تعیین مناسب ترین روش برای دستیابی به نتایج مطلوب، مشورت با یک جراح پلاستیک واجد شرایط ضروری است.

هزینه لیفت صورت در ایرانبهترین سن برای لیفت صورت چه سنی است؟

هیچ سنی وجود ندارد که در آن بهترین زمان برای لیفت صورت در نظر گرفته شود. با این حال، پارامترهای خاصی وجود دارد که بهترین محدوده سنی را تعیین می کند. لیفت صورت معمولا برای افراد 30 ساله یا کمتر توصیه نمی شود. لیفت صورت در سنین 40، 50 و 60 سالگی بیشترین تاثیر را دارد، زیرا در این محدوده سنی علائم پیری آشکارتر می شود.

روش لیفت صورت موثرترین روش برای اصلاح خطوط صورت، چین و چروک، افتادگی پوست و سایر اثرات ناشی از روند طبیعی پیری است که نمی توان به طور موثر با روش های غیرتهاجمی درمان کرد. بهترین سن برای لیفت صورت بین افراد متفاوت است، بنابراین سنی که برای برخی افراد خوب عمل می کند لزوما بهترین سن برای شما نخواهد بود.

سن افراد به دلیل تعدادی از عوامل از جمله سلامت، سبک زندگی و وضعیت روانی متفاوت است. موثرترین راه برای تعیین بهترین سن برای لیفت صورت زمانی است که در مورد اثرات پیری احساس ناراحتی می کنید و زمانی که درمان های غیر جراحی که ممکن است انجام داده اید به اندازه گذشته موثر نباشد.

بیماران 40 ساله و بالاتر بهترین و قابل توجه ترین نتایج را تجربه خواهند کرد، به خصوص اگر این روش را با درمان جوانسازی پوست همراه کنند.

از طرف دیگر، بیماران بالای 50 سال ممکن است به جراحی لیفت صورت در ترکیب با سایر روش های جراحی نیاز داشته باشند تا ظاهری جوان تر به دست آورند. رایج ترین روش ترکیبی لیفت صورت همراه با لیفت گردن است که در سفت کردن و صاف کردن پوست بسیار موثر است.

هزینه لیفت صورت در ایران

 کدام کشورها بیشترین جراحی زیبایی را انجام می دهند؟

افسانه ای وجود دارد مبنی بر اینکه آمریکای شمالی سرزمین جراحی پلاستیک است، اما ایالات متحده و کانادا در صدر فهرستی که جراحی پلاستیک را به تفکیک کشورها نشان می دهد، نیستند. کره جنوبی کشوری است که بیشترین درصد جراحی های پلاستیک را در جهان دارد و پس از آن یونان و ایتالیا قرار دارند.

طبق آمار انجمن بین المللی جراحان پلاستیک زیبایی، ایالات متحده در رتبه پنجم جراحی پلاستیک بر اساس کشور قرار دارد. در اینجا لیستی از جراحی های پلاستیک به تفکیک کشور به همراه رایج ترین جراحی هایی که این کشور انجام می دهد آورده شده است:

کره جنوبی: رینوپلاستی (جراحی بینی)، لیپوساکشن، بلفاروپلاستی

یونان: ایمپلنت سینه

ایتالیا: بوتاکس، لیپوساکشن

برزیل: ایمپلنت سینه، لیپوساکشن

کلمبیا: لیپوساکشن

ایالات متحده: لیپوساکشن، ایمپلنت سینه

تایوان: بوتاکس، رفع چین و چروک

پرطرفدارترین عمل های زیبایی برای زنان و مردان

جراحی زیبایی صورت به دلیل تبلیغات گسترده و استقبال در جامعه رو به افزایش است. به راحتی می توانید ویژگی ها یا مشکلات پوستی را که آرزو دارید ناپدید شوند، انتخاب کنید. به همین دلیل، تعداد روش های تهاجمی، کم تهاجمی و غیرتهاجمی همگی به شدت افزایش یافته است. برخی از رایج ترین و محبوب ترین جراحی های زیبایی صورت عبارتند از:

بوتاکس

لیفت صورت

لایه برداری شیمیایی

درم ابریژن

لیفت گردن

لیپوساکشن

بلفاروپلاستی

بلفاروپلاستی برای مدت طولانی در صدر جدول عمل های زیبایی قرار داشته است. این شامل از بین بردن پوست اضافی اطراف پلک است. از نقطه نظر پزشکی، این روش می تواند به بهبود بینایی شما کمک کند. از جنبه زیبایی، می تواند به چشمان شما ظاهری جوان تر و انعطاف پذیرتر بدهد.

5 جراحی پلاستیک برتر برای زنان

جراحی بینی

بلفاروپلاستی

لیفت صورت

تقویت سینه

لیپوساکشن

5 جراحی پلاستیک برتر برای مردان

جراحی بینی

بلفاروپلاستی

کاشت گونه

لیپوساکشن

جراحی گوش

هزینه لیفت صورت در ایران

کدام عمل زیبایی در ایران بیشترین طرفدار را دارد؟

در میان انواع بسیاری از عمل های زیبایی که در ایران به افراد خارجی ارائه می شود، جراحی بینی پرطرفدارترین است. این کشور با نام مستعار “پایتخت عمل بینی در جهان” میزبان تعداد زیادی از جراحان بینی بسیار ماهر است که سالانه هزاران عمل بینی را انجام می دهند.

امسال، رتبه‌های اول تا پنجم، به‌ترتیب کره جنوبی، یونان، ایتالیا، برزیل و کلمبیا هستند. تایوان هم بعد از ایالات متحده، ایستاده است. بررسی‌های آماری این انجمن نشان می‌دهد، ایران در رتبه بیستم این فهرست قرار دارد.

دسترسی به اطلاعات عمومی در مورد محبوب ترین جراحی های پلاستیک در جهان یا در یک کشور خاص بسیار آسان است. بر اساس داده‌های منتشر شده توسط انجمن بین‌المللی جراحی پلاستیک زیبایی (ISAPS)، 5 عمل جراحی پلاستیک برتر که در سال 2017 در سراسر جهان انجام شده‌اند عبارتند از: بزرگ کردن سینه، لیپوساکشن، جراحی پلک (لیفت چشم یا بلفاروپلاستی)، جراحی بینی (رینوپلاستی) و ابدومینوپلاستی (تومی تاک).

هزینه لیفت صورت در ایران

جراحی های زیبایی پرطرفدار بین سلبریتی ها

در ایالات متحده بزرگ کردن سینه در صدر لیست محبوب ترین جراحی های پلاستیک، هم در بین عموم هم در بین افراد مشهور است. بزرگ کردن سینه همراه با لیپوساکشن یک روند رو به افزایش است و اغلب اثرات طبیعی بیشتری را نوید می دهد. با این حال، بسیاری از خانم‌ها پروتز سینه سیلیکونی را ترجیح می‌دهند، اما به جای کاشت‌های گرد، می‌توانند یک کاشت اشکی مناسب‌تر از نظر آناتومیکی انتخاب کنند.

در اینجا لازم به ذکر است که در حالی که بزرگ کردن سینه محبوبیت خود را حفظ می کند، سایر جراحی های سینه مانند لیفت سینه و جراحی کوچک کردن سینه نیز مورد توجه افراد مشهور قرار می گیرند.

اکثر خانم‌ها اظهار می‌کنند که لباس‌ها و سوتین‌هایشان مناسب‌تر است، و بسیاری احساس می‌کنند که اعتماد به‌نفس خود را پس از عمل بزرگ کردن سینه افزایش می‌دهند.

بوتاکس و فیلر

بوتاکس شماره 1 در میان محبوب ترین روش های جراحی پلاستیک است. ستاره های زن و مرد هالیوود، دیوانه تزریق بوتاکس هستند و عمل بوتاکس را در فواصل زمانی منظم تکرار می کنند.

لیپوساکشن

لیپوساکشن همیشه لیست محبوب ترین جراحی های پلاستیک در هالیوود را به خود اختصاص داده است. این یک راه عالی برای مقابله با بافت چربی بیش از حد یا به اصطلاح «چربی سرسخت» است.

لیپوساکشن اغلب با انتقال چربی به سینه‌ها یا سایر قسمت‌های بدن ترکیب می‌شود و به عنصری از تلاش‌های بزرگ کردن سینه یا سایر روش‌های رایج جراحی پلاستیک تبدیل می‌شود. به غیر از لیپوساکشن، یک عمل جراحی زیبایی رایج به نام ابدومینوپلاستی نیز وجود دارد.

ابدومینوپلاستی و لیپوساکشن دو عمل جراحی متفاوت هستند که هدف آن تغییر ظاهر آن است. هر دو روش مدعی هستند که شکم شما را متناسب‌تر، سفت‌تر و صاف‌تر نشان می‌دهند.

جراحی بینی

عمل بینی نیز در میان افراد مشهور در آمریکا طرفداران زیادی دارد.

لیفت صورت

به جای تعدادی از روش های کوچک مانند تزریق بوتاکس، پرکننده ها و موارد دیگر، برخی از افراد مشهور ترجیح می دهند یک لیفت صورت انجام دهند و تا چند سال دیگر نگران افتادگی و ناقص بودن پوست نباشند. علاوه بر این، در هالیوود، لیفت صورت به روشی که تقریباً به طور کامل زخم های احتمالی را پنهان می کند. پس جای تعجب نیست که این یکی از محبوب ترین روش های جراحی پلاستیک است.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *