راهنمای خرید انواع کرم مرطوب کننده دست و صورت + قیمت و مشخصات

با توجه به اینکه خشکی پوست جزو رایج ترین مشکلات به شمار می رود به همین دلیل بهتر است برای پیشگیری و درمان این مشکل از انواع کرم مرطوب کننده و آبرسان با کیفیت استفاده کنید. با خرید کرم مرطوب کننده مناسب می توانید پوستی شاداب و مرطوب داشته باشید.

فهرست مطالب

انواع کرم مرطوب کننده دست و صورت

برندهای مختلفی از انواع کرم مرطوب کننده امروزه وارد بازار فروش شده اند که هر یک از این برندها دارای ویژگی های خاص خود می باشند. در صورتی که تمایل به خرید کرم مرطوب کننده دارید بهتر است تا پایان این مطلب همراه ما باشید تا با بهترین و با کیفیت ترین برندهای کرم مرطوب کننده و آبرسان آشنا شوید.

راهنمای خرید اینترنتی انواع کرم مرطوب کننده ایرانی و خارجی

خرید انواع کرم مرطوب کننده از بین برندهای متنوع ایرانی و خارجی کار نسبتا دشواری می باشد. بنابراین بهتر است شما در زمان خرید کرم مرطوب کننده نکات زیر را مد نظر داشته باشید:

  1. نوع پوست:

پوست صورت خانم ها و آقایان به 5 دسته مختلف چرب، معمولی، خشک، حساس و مختلط تقسیم می گردد. هر فردی با توجه به نوع پوستی که دارد باید از بین انواع کرم مرطوب کننده و آبرسان بهترین نوع را انتخاب کند. برای تشخیص نوع پوست ابتدا باید سطح پوست تان را از هرگونه آلودگی و چربی پاک کنید سپس می توانید نوع پوست تان را تشخیص دهید.

در صورتی که برای پوست تان انواع کرم مرطوب کننده نامناسب را خریداری کنید بدون تردید استفاده از کرم برای پوست غیر اثربخش خواهد بود. استفاده از کرم مرطوب کننده زمانی اثرگذار است که فرمولاسیون کرم با نوع پوست شما مطابقت داشته باشد.

  1. بافت کرم:

بافت کرم باید با نوع پوست شما مطابقت داشته باشد بنابراین در زمان خرید انواع مرطوب کننده باید به بافت کرم توجه داشته باشید.

  1. رایحه کرم:

در زمان خرید انواع کرم مرطوب کننده به رایحه کرم توجه داشته باشید. کرم مرطوب کننده ای را برای خرید انتخاب کنید که رایحه آن برایتان دلنشین باشد. در صورتی که پوست شما حساس است از مرطوب کننده های معطر استفاده نکنید.

  1. میزان درصد SPF:

از کرم مرطوب کننده با درصد SPF مناسب به صورت روزانه استفاده کنید تا پوست شما در برابر اشعه ماوراء خورشید در امان باشد.

انواع کرم مرطوب کننده را برای خرید انتخاب کنید که میزان SPF آن ها 15 یا بالاتر باشد. در صورت تمایل می توانید از کرم مرطوب کننده معمولی استفاده کنید ولی پس از مصرف کرم بهتر است ضد آفتاب نیز بزنید.

  1. برچسب اصالت کالا:

در زمان خرید انواع کرم مرطوب کننده به برچسب اصالت کالا توجه داشته باشید. در صورتی که کرم مرطوب کننده خارجی را برای خرید انتخاب کرده اید باید محصول دارای برچسب اصالت کالا باشد. اگر کرم مرطوب کننده ایرانی را برای خرید انتخاب کرده اید محصول باید دارای علامت سیب سلامت باشد. برخی از کرم های مرطوب کننده ایرانی دارای کیفیت بالا و قیمت مناسبی هستند بنابراین بهتر است از خرید کرم مرطوب کننده ایرانی غافل نشوید.

 

قیمت انواع کرم مرطوب کننده

قیمت انواع کرم مرطوب کننده ایرانی و خارجی با یکدیگر متفاوت است. عوامل مختلفی روی قیمت کرم های مرطوب کننده و آبرسان تاثیرگذار هستند که از مهم ترین آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. برند محصول
  2. ایرانی یا خارجی بودن کرم مرطوب کننده و کرم آبرسان
  3. برچسب اصالت کالا یا سیب سلامت
  4. سایز کرم
  5. کیفیت محصول و…

مشخصات انواع کرم مرطوب کننده خوب

انواع کرم مرطوب کننده خوب باید دارای ویژگی های زیر باشند:

  1. یک کرم مرطوب کننده باید دارای رنگ و رایحه مناسبی باشد.
  2. ظاهر کرم مرطوب کننده خوب یکنواخت و شفاف است.
  3. کرم های مرطوب کننده و آبرسان با کیفیت حساسیت زا نیستند و با مصرف آن ها پوست شما دچار آلودگی های میکروبی و قارچی نمی شود.
  4. انواع کرم مرطوب کننده با کیفیت باید قوام و ویسکوزیته بسیار خوبی داشته باشد.
  5. کرم مرطوب کننده بعد از مصرف نباید در پوست ظاهر چربی ایجاد نماید.
  6. کرم های مرطوب کننده با کیفیت به راحتی به کمک آب شسته می شوند..

انواع کرم مرطوب کننده خوب بعد از استفاده با سرعت زیادی جذب پوست می شوند.

بهترین انواع کرم مرطوب کننده برای دست و صورت

بیشتر افراد بر این باور هستند که از انواع کرم مرطوب کننده و آبرسان باید افرادی که دارای پوست خشک و کم آبی هستند به صورت روزانه استفاده کنند. این تصور نادرست است زیرا انواع پوست همواره نیاز به آبرسانی دارند بنابراین باید بهترین کرم مرطوب کننده را برای دست و صورت خریداری کنید.

به این نکته توجه داشته باشید که هر فردی باید برای خرید یک محصول با کیفیت با بهترین کرم مرطوب کننده و آبرسان آشنایی داشته باشد.

بهترین کرم مرطوب کننده برای پوست حساس

افرادی که پوستی حساس دارند باید در زمان خرید انواع محصولات آرایشی و بهداشتی نظیر کرم مرطوب کننده و… توجه لازم را داشته باشند. در صورتی که افراد با پوست حساس از محصولات آرایشی که حاوی مواد تحریک کننده هستند استفاده کنند پوست آن ها آسیب می بیند و ممکن است دچار بثورات پوستی شوند.

برای پوست حساس بهتر است از انواع کرم مرطوب کننده ای استفاده نمایید که حاوی ترکیباتی ملایم و تسکین دهنده هستند. علاوه بر این کرم مرطوب کننده برای پوست های حساس باید غیر معطر باشد.

 

کرم مرطوب کننده صورت برای پوست چرب

پوست های چرب براق و لغزنده هستند به همین دلیل انواع کرم مرطوب کننده سبک و فاقد چربی برای این نوع پوست ها مناسب می باشند. علاوه بر این افراد با پوست چرب باید کرم مرطوب کننده ای را خریداری کنند که در ساختار آن ها از ترکیبات جوش زا استفاده نشده باشد.

انواع کرم مرطوب کننده برای پوست خشک

پوست خشک سفت است و اغلب اوقات پوسته پوسته به نظر می رسد. انواع کرم مرطوب کننده سنگین و دارای فرمولاسیون با پایه روغن برای این نوع پوست ها مناسب تر هستند. در صورتی که پوست شما بسیار خشک است باید از مرطوب کننده های تجویز شده توسط پزشک استفاده کنید. به کمک این نوع مرطوب کننده ها می توانید خشکی پوست تان را درمان نمایید.

شایان ذکر است که درمان خشکی پوست صورت از اهمیت زیادی برخوردار می باشد. در صورتی که خشکی پوست صورت درمان نشود پوست دچار چین و چروک و پیری زودرس می شود.

انواع کرم مرطوب کننده برای پوست مختلط

افرادی که نیمی از پوست آن ها چرب و نیمی دیگر معمولی یا خشک است دارای پوست مختلط هستند. افراد با پوست مختلط باید از مرطوب کننده های سبک و بر پایه آب استفاده نمایند. در صورتی که بخشی از پوست شما دارای خشکی زیادی است بهتر است از کرم مرطوب کننده های سنگین برای این قسمت ها استفاده کنید.

کرم مرطوب کننده برای پوست جوش دار

جوش های روی صورت بزرگ ترین معضل برای خانم ها و آقایان هستند. برخی از افراد پوست آن ها بیش از حد چرب است یا دارای پوست کم آبی هستند به همین دلیل به جوش صورت مبتلا می شوند. افرادی که پوست آن ها جوش دار است باید از انواع مرطوب کننده مخصوص پوست جوش دار استفاده کنند. این نوع کرم ها فاقد چربی و روغن هستند و منافذ پوست را مسدود نمی کنند.

کرم مرطوب کننده برای پوست معمولی و نرمال

اگر پوست شما نه خشک است و نه چرب دارای پوست معمولی هستید. برای پوست های معمولی بهتر است از مرطوب کننده هایی که بر پایه آب هستند استفاده نمایید. با استفاده از کرم مرطوب کننده برای پوست صورت معمولی می توان به پوست زیبایی و شادابی بخشید.

بهترین کرم مرطوب کننده در بارداری

یکی از مهم ترین دوران ها در زندگی هر خانمی دوران بارداری است. در این دوران پوست بسیار تحریک پذیر و حساس می شود و در برخی مواقع نیز در جنس پوست تغییرات زیادی ایجاد می شود. برای پیشگیری از خشکی و پوسته پوسته شدن پوست در این دوران بهتر است از کرم مرطوب کننده استفاده کنید.

از انواع کرم مرطوب کننده و آبرسانی را برای دوران بارداری خود استفاده نمایید که برای ساخت آن ها از ترکیبات مضر و خطرناک استفاده نشده باشد. در دوران بارداری باید از کرم مرطوب کننده ای استفاده کنید که مختص دوران بارداری شما باشد. در صورت تمایل می توانید به پزشک مراجعه کنید تا برای شما کرم مرطوب کننده و کرم آبرسان مناسبی را تجویز نماید.

بهتر است علاوه بر کرم مرطوب کننده از کرم ضد آفتاب نیز در دوران بارداری تان استفاده کنید. در این صورت به پوست دست و صورت شما هیچ آسیبی وارد نمی شود و از پوست تان در برابر اشعه های مضر خورشید محافظت می شود.

 

چگونه از انواع کرم مرطوب کننده استفاده کنم؟

برای استفاده صحیح از انواع کرم مرطوب کننده باید مراحل زیر را انجام دهید:

  1. ابتدا به کمک شوینده ای مناسب پوست صورت تان را بشویید. شوینده را با توجه به نوع پوست تان انتخاب کنید.
  2. کرم را روی نواحی مختلف پوست صورت تان قرار دهید. سپس به کمک نوک انگشتان دست کرم را روی پوست صورت تان ماساژ دهید تا جذب شود.
  3. مرطوب کننده را به مقدار زیادی روی پوست تان قرار ندهید. چند دقیقه صبر کنید سپس کرم پودر یا کرم ضد آفتاب را روی پوست صورت تان قرار دهید.

زمان استفاده از انواع کرم مرطوب کننده

بهترین زمان برای استفاده از انواع کرم مرطوب کننده و آبرسان بعد از شست و شوی صورت است. از کرم مرطوب کننده بهتر است حداقل دو بار در روز صبح و شب استفاده کنید. در این صورت همیشه پوست سالم و شادابی خواهید داشت.

چه کرم مرطوب کننده ای خوبه؟

در صورتی که این سوال در ذهن شما ایجاد شده است بهتر است تا پایان مطلب همراه ما باشید تا شما عزیزان را با انواع کرم مرطوب کننده با کیفیت آشنا سازیم. از انواع بهترین کرم های مرطوب کننده و آبرسان می توان به برندهای زیر اشاره کرد:

کرم مرطوب کننده کلینیک Clinique

کرم مرطوب کننده و آبرسان کلینیک Clinique از انواع کرم مرطوب کننده خارجی است. این نوع کرم قادر است میزان رطوبت پوست را افزایش دهد. این نوع کرم در انواع مختلف تولید می شود. برخی از انواع کرم مرطوب کننده کلینیک برای استفاده روزانه مناسب هستند و برخی دیگر نیز دارای جنبه درمانی هستند.

کرم های مرطوب کننده کلینیک برای پوست های های خشک، حساس، چرب و… تولید می شوند. بنابراین قبل از خرید این نوع کرم بهتر است نوع پوست تان را تشخیص دهید تا بتوانید کرم مناسبی را برای خرید انتخاب کنید.

با استفاده از کرم با کیفیت کلینیک رطوبت طبیعی پوست تان حفظ می شود. این نوع کرم شادابی و طراوت را برای پوست شما به ارمغان می آورد.

 

قیمت کرم مرطوب کننده 24 ساعته پریم

این نوع کرم دارای فرمولاسیون تخصصی است. برای تهیه انواع کرم مرطوب کننده پریم از ترکیب روغن های طبیعی، عصاره های گیاهی و ترکیبات مغذی استفاده شده است. از این نوع کرم می توانید برای درمان مشکلات پوستی مختلف نظیر اگزما، خشکی، پوسته پوسته شدن، خارش و… استفاده کنید. کرم مرطوب کننده پریم باعث افزایش رطوبت پوست صورت و دست ها می شود.

انواع کرم مرطوب کننده پریم قادر هستند پوست را تا 24 ساعت مرطوب نگه دارند. بنابراین با استفاده از این نوع کرم از پیری زودرس می توانید جلوگیری کنید. برای اینکه کرم پریم بهتر روی پوست صورت و دست های شما بنشیند از کرم بلافاصله بعد از استحمام استفاده نکنید. همچنین کرم را باید روی نواحی مختلف پوست صورت و دست ها قرار دهید سپس پوست تان را به صورت آرامی ماساژ دهید تا کرم جذب پوست شما شود.

از مهم ترین ویژگی های کرم مرطوب کننده پریم می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. دارای خاصیت مرطوب کنندگی قوی
  2. ماندگاری رطوبت بالا و تا 24 ساعت
  3. بافت سبک
  4. حاوی مواد مغذی
  5. قدرت جذب بسیار بالا
  6. ضد چروک و ضد التهاب
  7. مناسب برای پوست دست و صورت
  8. فاقد مواد حساسیت زا و پارابن
  9. قیمت مقرون به صرفه کرم پریم

کرم مرطوب کننده هیدرودرم

کرم مرطوب کننده هیدرودرم جزو برندهای با کیفیت به شمار می رود. این نوع کرم دارای قیمت مناسبی است به همین دلیل استفاده از آن مورد توجه افراد زیادی قرار گرفته است. کرم مرطوب کننده هیدرودرم در انواع مختلف تولید می شود و افراد با پوست مختلف می توانند از انواع کرم مرطوب کننده هیدرودرم استفاده نمایند.

کرم مرطوب کننده نیوا

انواع کرم مرطوب کننده نیوا جزو کرم های چند منظوره به شمار می روند. این نوع کرم در انواع مختلف تولید می شود و برای انواع پوست مناسب می باشد. با استفاده از این کرم می توانید از خشک شدن و ایجاد چین و چروک روی سطح پوست جلوگیری کنید. برای تولید این نوع کرم مرطوب کننده از ترکیبات مغذی و عصاره های گیاهی استفاده شده است به همین دلیل با استفاده از این نوع کرم پوست شما هیدراته خواهد شد.

انواع کرم مرطوب کننده کامان

کامان یکی از دیگر از انواع با کیفیت ترین کرم های مرطوب کننده می باشد. کرم های مرطوب کننده کامان در انواع مختلف تولید می شوند و دارای برچسب اصالت کالا هستند.

برای تولید انواع کرم مرطوب کننده کامان از ویتامین هایی استفاده می شود که مورد نیاز پوست هستند. برای تهیه این نوع کرم از هیالورونیک اسید نیز استفاده می شود به همین دلیل این نوع کرم باعث مرطوب سازی لایه های زیرین پوست می شود. استفاده از این محصول به مرور زمان باعث روشنی و سفتی پوست شما می شود.

 

کرم مرطوب کننده لافارر

انواع کرم مرطوب کننده لافارر جزو بهترین کرم های مرطوب کننده به شمار می روند. این نوع کرم قدرت مرطوب سازی زیادی دارد به همین باعث کاهش روند پیری پوست می شود و پوست را در مقابل رادیکال های آزاد ایمن نگه می دارد. از این نوع کرم می توان برای پوست های مختلط و معمولی استفاده کرد.

برای تولید این محصول از عصاره های گیاهی استفاده شده است به همین دلیل کرم لافارر لطافت و شادابی را به پوست شما می بخشد. این نوع کرم حاوی ویتامین های E و C می باشد به همین دلیل با استفاده از آن می توانید به بازسازی پوست صورت و دست هایتان کمک کنید.

نکاتی برای استفاده از انواع کرم مرطوب کننده

برای استفاده از انواع کرم مرطوب کننده به نکات زیر توجه داشته باشید:

  1. از کرم های مرطوب کننده به صورت روزانه استفاده کنید. با استفاده روزانه از کرم مرطوب کننده بدون تردید پوست سالم و شاداب تری خواهید داشت.
  2. در فصول سرد سال از کرم های آبرسان و مرطوب کننده قوی استفاده کنید.
  3. در فصول گرم سال از مرطوب کننده های ملایم استفاده نمایید.
  1. برای درمان خشکی پوست از انواع کرم مرطوب کننده هایی استفاده کنید که برای تهیه آن ها ترکیبات مغذی استفاده شده است. مرطوب کننده ها با ترکیبات مغذی جزو بهترین و با کیفیت ترین کرم های مرطوب کننده به شمار می روند.
  2. کرم مرطوب کننده ای را برای استفاده انتخاب کنید که ترکیبات آن بتواند رطوبت پوست را حفظ نماید.
  3. از استفاده از کرم مرطوب کننده که دارای ترکیبات قوی است خودداری نمایید. این نوع کرم ها به پوست آسیب زیادی وارد می کنند.
  4. از کرم های فاقد الکل استفاده نکنید همچنین کرم باید غیر معطر باشد.
  5. در زمان خرید انواع کرم آبرسان و کرم مرطوب کننده هرگز فریب قیمت ارزان محصول را نخورید و بیشتر به کارایی کرم توجه داشته باشید.
  6. در صورتی که تمایل دارید صبح پس از بیدار شدن پوست شاداب و با طراوتی داشته باشید بهتر است شب قبل از خواب از کرم مرطوب کننده استفاده کنید.
  7. کرم را به کمک نوک انگشتان روی پوست صورت و دست هایتان ماساژ دهید تا به خوبی جذب پوست تان شود.

دلایل استفاده از کرم مرطوب کننده و آبرسان

از مهم ترین دلایل استفاده از انواع کرم مرطوب کننده می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. جوانسازی پوست صورت و دست ها
  2. رفع خشکی پوست
  3. پیشگیری از بروز جوش و آکنه پوستی
  4. مراقبت از انواع پوست
  5. مرطوب نگه داشتن پوست صورت و دست ها

فواید استفاده از انواع کرم مرطوب کننده

از مهم ترین فواید استفاده از انواع کرم مرطوب کننده می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. در صورتی که پوست شما بیش از حد چرب یا خشک است احتمال بروز جوش و آکنه روی پوست تان بسیار زیاد است. بنابراین بهتر است از کرم مرطوب کننده مناسبی استفاده کنید تا ضایعات پوستی تان کاهش پیدا کنند.
  2. یک کرم مرطوب کننده خوب باعث کمک به تعادل چربی پوست می شود.
  3. با استفاده از انواع کرم مرطوب کننده مناسب می توانید لکه های پوستی تان را کمرنگ تر کنید.
  4. پوست صورت، گردن، گوش ها و دستان جزو حساس ترین بخش های بدن به شمار می روند. بنابراین بهتر است با استفاده از کرم مرطوب کننده این بخش ها را ترمیم کنید و سالم نگه دارید.
  5. اگر در پوست شما چین و چروک هایی ایجاد شده است می توانید با استفاده روزانه از کرم مرطوب کننده چین و چروک های پوست تان را کاهش دهید.
  6. به کمک انواع کرم مرطوب کننده مناسب می توانید سطح پوست تان را سفت و لیفت نمایید.

کرم آبرسان بهتر است یا انواع کرم مرطوب کننده؟

این سوال ممکن است ذهن بسیاری از افراد را درگیر کند. در پاسخ به سوال مذکور باید بگوییم که انتخاب نوع کرم به نوع پوست تان بستگی دارد. اگر پوست خشکی دارید که اغلب اوقات پوسته پوسته نیز می شود باید از کرم مرطوب کننده مناسب استفاده کنید. انواع کرم مرطوب کننده مناسب باعث تنظیم چربی پوست شما می شوند.

در صورتی که آب از سطح پوست شما خیلی سریع تبخیر می گردد باید از کرم آبرسان استفاده کنید. استفاده از کرم های آبرسان باعث می شود تا از خشکی پوست صورت تان جلوگیری شود و پوست نرم تری خواهید داشت.

سخن پایانی درباره بینی مد

امروزه فروشگاه های اینترنتی زیادی در زمینه فروش انواع کرم آبرسان و مرطوب کننده در حال فعالیت هستند که بینی مد نیز یکی از این فروشگاه ها است. در این فروشگاه اینترنتی انواع کرم های با کیفیت و با برند معتبر نظیر لافارر، نیوا و… به فروش می رسند. در صورتی که تمایل به خرید کرم مرطوب کننده دارید می توانید همین حالا سفارش خود را در مجموعه ما ثبت کنید. شایان ذکر است کلیه محصولات در فروشگاه اینترنتی بینی مد با قیمت مناسب و مقرون به صرفه ای به فروش می رسند. کلیه محصولات خارجی و ایرانی در مجموعه ما دارای برچسب اصالت کالا و سیب سلامت هستند.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *